Alışverişimi sorunsuz tamamladığımdan nasıl emin olabilirim?

Siparişinizi tamamladığınızda, size onay e-postası gönderilir.

E-posta almazsanız müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçin.

Bazen mailler “Junk” veya “Gereksizler” kutusuna düşebilir. Lütfen tüm posta kutularınızın kontrolünü sağladığınızdan emin olun.  

Siparişimi takip edebilir miyim?

 

Evet, siparişinizin güncel durumunu görebilirsiniz.

Bunun için hesabınızda “Siparişlerim” bölümüne gidin. Siparişiniz kargoya verildiğinde seçmiş olduğunuz kargo firması tarafından yazdığınız telefon numarasına takip kodunuz mesaj olarak gönderir.

Kargo firmasının resmi web sitelerinden gönderi takibinizi de yapabilirsiniz. 

Kayıtlı değilseniz; onay e-postasındaki "sipariş numaranızı" [email protected] 'a mail atarak öğrenebilirsiniz.

 

Siparişim ne kadar sürede teslim edilir? 

Teslimat süreleri şu şekildedir,; 

*Hafta sonu ve resmi tatillerde teslimat yapılmamaktadır. 

Kargo firmasının kargoyu sizlere teslim etme süresi Standart : 1-5 iş günüdür. 

 

 

 

 

Siparişimdeki herhangi bir ürünü silebilir miyim?

 

 Evet. Siparişinizi tamamlamadığınız müddetçe istemediğiniz ürünleri alışveriş sepetinizden silebilirsiniz.  

 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

0546 274 6753 No'lu whatsapp destek hattımızdan Ve [email protected] mailimizden ulaşabilirsiniz.
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce canlı destek hattımız ile iletişime geçerek sipariş numarasıyla birlikte “Siparişimi iptal etmek istiyorum” demeniz gerekmektedir.

 

 

 

Kargo hizmeti için ne kadar öderim?

 

YURTİÇİ Kargo 65.99TL 

2000 TL ve üzeri siparişlerinizde  ücretsiz kargo kampanyamızdan faydalanabilirsiniz.

 

 

Göndereceğiniz ürün fotoğraftaki ürünün aynısı mı olacak?

 

Ürünler resmini görmüş olduğunuz ürünlerle birebir aynıdır.

Profesyonel ışık altında çekim yapıldığı için ürün mağaza ışığı, gün ışığı vs gibi ışıklarda çok minik farklılıklar gösterebilir. 

 

 

Yanlış bir ürün gönderilirse, ne yapmalıyım?

 

Sipariş etmediğiniz bir ürünün yanlışlıkla size gönderilmesi durumunda, “Müşteri Hizmetleri” ile iletişime geçiniz.  

 

 

Kusurlu bir ürün gönderilirse, ne yapmalıyım?

 

Aldığınız üründe bir kusur varsa, 

“Müşteri Hizmetlerimiz” ile iletişime geçiniz.

Atacağınız mailde ürünün kusurlu kısmının fotoğrafını ekleyip açıklama yapabilirsiniz.  

Veya Whatsapp Destek hattımız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

 

Online Siparişimin İadesini-Değişimini Mağazadan Gerçekleştirebilir miyim?

 

Sitemizden alınan ürünlerin iade işlemi mağazamız tarafından yapılamamaktadır.. 

Değişim işlemi için; 30 gün içerisinde faturanız ile birlikte mağazadan değişim 

sağlayabilirsiniz.  

 

 

İade Ödemem Ne Zaman Yapılır ?

 

 İade işlemleri, kargonuz bize ulaştıktan sonra 1-5 iş günü içerisinde bankanıza iletilir.

Bankanıza talimatı verdiğimiz gün tarafınıza mail ile bilgilendirme yapılır.

Bankanızın iadenizi,satın alımı gerçekleştirdiğiniz kredi kartınıza yapması 5 ila 10 iş günü sürebilmektedir.

 

 

Hediye Çekimi Nasıl Kullanabilirim ?

Ana sayfada yer alan

 

""Hesabım"" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesi
içerisindeki 'Hediye Çeklerim' bölümünden hediye çeklerinizi kontrol
edebilirsiniz. Siparişinizde kullanabileceğiniz hediye çekiniz var ise, hediye
çekleri alanına kodu yazarak ekle butonuna basın ve 'Siparişi Tamamla' butonuna
tıklayın. 

Online alışverişinizde
tanımlanan hediye çekinizi sadece online olarak kullanabilirsiniz. Mağaza
alışverişlerinizde tanımlanan hediye çekinizi sadece mağazada
kullanabilirsiniz.  

 

 

İnternet satış fiyatlarıyla mağaza satış fiyatları aynı mı?

 

Evet aynıdır,

Ancak ; internette yer alan fiyatlarla ürün etiketlerindeki fiyatlar arasında bir fark

olursa, doğru fiyat alışveriş fişi üzerindeki fiyat olacaktır. 

 

 

Tükendi ibareli ürünlerin stok yenilemesi yapılıyor mu?

 

Tükenen ürünü mümkün olan en kısa sürede yeniden üretmeye çalışıyoruz.

Ancak her ürün için geçerli olmuyor maalesef.

Gerekli bilgiyi müşteri temsilcilerimizden alabilirsiniz.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR